Kontakta oss

Besöksadress:
Skultunavägen 40, 722 17 Västerås

Öppettider:
Måndag-Fredag 09.00-16.00 Lunchstängt 12.00-13.00

Postadress:
Box 197, 721 06 Västerås

Telefon Kundcenter:
021-41 89 00

Mailadress Kundcenter:
kundcenter@studioexpress.se

Organisationsnummer:
556290-5579

Vad har ni för Bankgironummer?

Bankgironummer 5514-4968.
Glöm ej att ange referensnummer/ocr-nummer vid betalning.

Vad gör jag om jag inte fått någon påseendeblankett?

Har du ej fått någon påseendeblankett i samband med fototillfället tar ni kontakt med vår Kundservice via mail kundcenter@studioexpress.se

Kan vi klippa i bildarken?

Bildarken kan delas på mitten, om inte annat anges på prislistan så betalar ni hälften av vad ett helt bildark kostar.

Finns möjligheten att beställa fler bilder ur porträttserien?

Kontakta vår kundservice.

Kan jag göra efterbeställning av gamla bilder?

Porträttbilder och gruppbilder finns kvar i ett år efter att bilden har fotograferats. Skolkataloger finns endast till försäljning det aktuella läsåret.

Vår skola vill gärna att ni fotograferar hos oss till hösten, kan ni det?

Vi fotograferar gärna personalen och eleverna på er skola.
Kontaktuppgifter hittar ni i huvudmenyn.

Vad har ni för IBAN nummer?

IBAN: SE9680000000076831423353
Bank: Swedbank
BIC/SWIFT: SWEDSESS

Kan vi returnera alla barnens bilder i samma kuvert?

Nej tyvärr, varje bildpaket måste returneras separat.

Kan vi betala för flera bildpaket på samma inbetalningskort?

Nej, tyvärr.
Bilderna är kopplade till respektive faktura, därför är det viktigt att varje produkt betalas med tillhörande OCR-nummer.

Vad gör jag om det står fel uppgifter på påseendelappen?

Vid registrering av beställning via vår hemsida så skriver ni i era korrekta uppgifter.
Väljer ni att skicka in lappen med post så gör ni era ändringar på lappen.

Vi önskar ytterligare ett bildpaket, hur gör vi?

Kontakta vår kundservice.